خادمی گفت: تا ۲۰ میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت در اختیار پیمانکار طرح جاده زیرآب محلات قرار می‌دهد.

خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور در بازدید چند باره از جاده زیرآب محلات از اختصاص حدود ۲۰ میلیارد تومان به طرح بازسازی این جاده خبر داد. 

 خادمی در این بازدید قول مساعد داد تا ۲۰ میلیارد تومان به صورت نقد و اسناد مالی به عنوان پیش پرداخت در اختیار پیمانکار طرح جاده زیرآب محلات قرار دهد تا پروژه آغاز شود.

او درخصوص تکمیل جاده دلیجان به نراق هم گفت: برای این مسیر در حال رفع مشکل معارض این مسیر بوده و به زودی تکمیل این مسیر نیز آغاز می‌شود.

 
 حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی و ساعدی فرماندار شهرستان محلات هم در این بازدید با گلایه از تاخیر شروع طرح بازسازی جاده زیرآب محلات بر تسریع در شروع طرح تاکید کردند.


 محور زیر آب محلات یکی از مسیر‌های پرتردد است که هرساله به علت ناایمن بودن، تصادفات بسیاری در آن رخ می‌دهد؛ این جاده در قالب پروژه ملی ۱۰۵ کیلومتر از دلیجان تا الیگودرز تعریف شده که ۱۷ کیلومتر این مسیر در حوزه استحفاظی شهرستان محلات قرار دارد که بخشی کمی از این ۱۷ کیلومتر اجرا شده و بیشتر ان به دلیل کمبود اعتبارات اجرا نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۴ تير ۱۴۰۲
احداث یک بزرگراه مستقم از اراک دلیجان کاشان و بلعکس بسیار مهم و ضروری است مسئولان محترم اراک و کاشان به این خواسته بحق مردم احترم بگدارند و پیگیر این بزرگراه باشند